Lite dåligt med scrappade alster

eller hur? Har scrappat lite denna veckan men det är dels till tävlingar och dels till SWE-bloggen och dem kan jag inte visa än.  Har ju glömt att skriva att jag har en LO med i senaste numret av Scrapbooking mm dels på sidan 3, sid 4 och sid 47, det är samma LO som visats på flera ställen. Tyvärr får jag inte visa den här inne förrän nästa nummer av tidningen kommit ut ;o) Och Icca som är med på de busiga bilderna var som tonåringar först lite anti men när hon såg dem så vart det en stolthet och glädje över den.....i morgon ska jag på scrappträff och hoppas ha lite att visa här inne på söndag eller i början av veckan.
Jo en ny liten galenpanna bor numera här, ett litet nypon men en klick grädde i pannan.....en liten marsvinskille som tagit oss alla med storm, ett riktigt charmtroll men en massa bus för sig.....han fick namnet eftersom han har samma färg som nyponsoppa och i ansiktet har han lite vitt hår. Han har dessutom en tuppkam på ryggen och ja han är bara så himla toksöt...
/LenaS

Kommentarer
Postat av: Katleen

Ooo va söt!!

2009-01-23 @ 11:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback