Mässor....

dels ska jag (och Ronja & Moa, Icca är i Egypten då och Oscar vill slippa ;o) ) åka ner till Göteborgsmässan 7-8 mars och bla hjälpa Grodans som också kommer vara där. Sen ska jag och mams till stockholm och syfestivalen 4 april och det ska bli så himla kul, jag hoppas att få träffa en massa scrappare på bägge ställena och såklart shoppa en del kul ;o).
Här kommer en Lo jag gjorde innan jul med en gammalt kort på Icca, hon är fyra år på bilden (nu är hon 12 år) och även papprena och en del av dekorationerna har också legat länge ibland scrapsakerna här, utmanade mig själv att använda "gammalt" och skapade efter årets sista skiss hos veckans skiss.
/LenaS


Kommentarer
Postat av: sannaf

Jätte fint!!!

Det är bra att använda upp sitt gamla lager :)

Jag ska också göra det.. Tack för inspirationen

Postat av: Marie Gustafsson

Hoppas vi träffas i Gbg då - jag hoppas verkligen att jag kan åka på lördagen...

Grattis till 2-årsjubileet för bloggen!

2009-01-06 @ 10:00:47
URL: http://marieg-scrapblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback