Pro Markers och Dymo säljes!

Har en massa i stort sett oanvända PM pennor då tjejerna här hemma föredragit andra pennor. De flesta pennorna är bara testade en gång

Pumkin
Blossom
Magenta
Poppy
cool grey 1
cocoa
sky blue
henna
ivory
warm grey 2
warm grey 3
warm grey 5
spice
black
apple
grass
terracotta
yellow
rose pink
sandstone
pastell yellow
blush
blue pearl


20 kr/st eller alla för 350 kr



Dymo junior helt ny i förpackning med en dymorulle 50 kr


Frakt tillkommer på priserna

/LenaS

[email protected]


Kommentarer
Postat av: Pia

Hejsan Lena!Jag köper gärna pennorna Lena,, JAg älskar Promarker..om du kan hålla dom tills jag kommer upp??

Kramar Pia

Postat av: Johanna

Hejsan!



Om du inte har sålt dina PM, så skulle jag vilja köpa följande:

Cool grey 1

sky blue

blue pearl



Tack på förhand! :)

Mvh Johanna

2010-03-24 @ 20:45:29
URL: http://rainbowbridge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback